Stiu ca am mai scris despre tatuaje, doar ca aceasta tema ma acaparat destul de mult.

Inca nu mi-am facut nici unul, dar in cel mai scurt timp cu putinta vreau sa imi “murdaresc” pielea.

Ma atrage parca din ce in ce mai tare. Adesea pierd ore in sir cautand modele, uitandu-ma la schite. Am sute de modele salvata. Le analizez, le exclud, mai adaug si tot asa. Am ales ce mi s-ar potrivi, ce are legatura cu mine sau cu ceva din viata mea.

Nu ma pot hotara asupra unui anumit model. Am mai multe idei in cap. Am luat legatura chiar si cu mai multi artisti. Mi-am impartasit si din idei. Ei ma asteapta, numai ca eu intarzii cu ideia finala.

M-am decis zona in care as dori sa mi-l fac. Bratul stang as vrea sa-l acopar in intregime, sau daca nu macar jumatate. Am un amic care are tot bratul drept acoperit si arata superb.

Ideiile curg, doar ca sa spun stop la ceva anume pe moment mi-e cam greu. Am ceva idei pe care as vrea sa le combin pentru a putea intr-un final sa-l si aplic pielei.

Cred ca voi regreta daca nu-mi voi face macar un tatuaj. E mult prea mare dorinta pentru a nu o putea duce la bun sfarsit.

Chiar daca dupa primul va veni si al doilea, si al treilse si tot asa, nu conteaza imi asum acest risc, doar este pilea mea in joc.

Vorba unei prietene “Piele putina, idei mult prea multe.”